Deelnemers Info
Deelnemersinformatie
- Bevestiging en Inschrijving:
- Als u een reservering heeft gemaakt, ontvangt u 1 week voor de markt een bevestiging per e-mail of per post thuis. Deze bevestiging bevat alle benodigde informatie en geldt als uw bewijs van inschrijving. Zorg ervoor dat u deze bevestiging altijd meeneemt naar de markt. Als u binnen 3 dagen voor de markt geen bericht heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.
- Betaling:
- De betaling vindt plaats op de markt. Er komt vanzelf iemand langs uw kraam om de betaling te regelen.
- Afmelden en Kosten:
- Voor de meeste markten kunt u kosteloos afmelden tot donderdag voor aanvang van de markt. Meldt u zich binnen 3 dagen voor aanvang van de markt af, dan brengen we 50% van de standhuur in rekening.
- Kraamafmetingen:
- Onze kramen zijn standaard 4 meter lang en 1 meter breed, met uitzondering van de Verzamelaarsjaarbeurs. Op al onze markten wordt een plaats toegewezen.
- Belangrijk:
- Het is niet toegestaan om uw spullen in te pakken voor sluitingstijd. Dit leidt tot uitsluiting van deelname voor 3 markten.
- Productvoorschriften:
- Op vlooienmarkten mag u uitsluitend gebruikte spullen verkopen. Het verkopen van nieuwe artikelen, partijvoorraden of zelfgemaakte spullen is niet toegestaan. Het is ook verboden om wapens of andere verboden goederen te verkopen.
- Op Curiosamarkten mogen alleen echte curiosa, brocante en oude verzamelspullen worden verkocht; geen nieuwe of gereproduceerde producten.
- Algemene Voorwaarden:
- Organisatieburo Van Aerle BV:
- Heeft u nog vragen of wilt u meer informatie? Neem contact op met Organisatieburo Van Aerle BV. 0492-525483